Vroeger

Vroeger

Afkomstig uit een zelfstandig gezin, werd al snel duidelijk dat verkoop hem in de genen zat en lag het in de lijn der verwachtingen dat hij marketing zou gaan studeren. In zijn vrije tijd speelde hij competitievoetbal, centraal op het middenveld en later laatste man. Daar werd snel duidelijk dat leiding geven en organiseren, op en langs het veld, hem in het bloed zat.

1982

1982

In 1982 begon hij te werken binnen de groep Concentra (Het Belang van Limburg, TV Limburg, Gazet van Antwerpen, Metro, …). Daar vond hij, gemiddeld om de 3 jaar, een nieuwe uitdaging. Salesverantwoordelijke, regiomanager, salesmanager, … bij de kranten, de weekbladen, de nieuwe media, … Limburg of Antwerpen, … geen uitdaging was té groot. Overal behaalde hij resultaten en leidde, en stuurde hij, teams tot meer dan 25 mensen. Altijd stond de mens en … het cijfer centraal. Mouwen opstropen als het moest, plezier maken als het kon. “Mensen moeten met plezier komen werken”, was één van zijn leuze.

Vandaag

Vandaag

Sinds 2004 stond hij in voor de verdere uitbouw van het Streekfonds Een Hart voor Limburg. Hij werkte als zelfstandig consultant en stond in voor de operationele werking, de fundraising, de marketing en de PR van dit goededoelenplatform. Hij zorgde er voor dat het nodige geld binnenkwam om de gekozen projecten te kunnen ondersteunen door het organiseren van evenementen en activiteiten en sloot partnerships met tientallen bedrijven en organisaties die mee hun schouders wilden zetten onder de uitbouw van dit fonds. Aan de andere kant werkte hij er aan om het “merk” Een Hart voor Limburg meer en meer bekend te maken aan de hand van presentaties en uiteenzettingen bij verenigingen, scholen, bedrijven, … en via de uitbouw van een uitgebreid netwerk. Eind december 2016, na 13 succesvolle jaren, vond hij de tijd rijp voor nieuwe uitdagingen. Al snel werd hij gecontacteerd en keerde hij terug naar een oude liefde, de media. De nieuwe media meer bepaald. Vandaag is hij Business Development Manager bij een online B2B platform dat gericht is op digitale content marketing, de nieuwste vorm van communicatie. Dit combineert hij met de basket Hubo Limburg United waar hij als Business Community Manager instaat voor de verdere uitbouw van de partners met als belangrijkste doelstelling hun business te laten groeien.

Enzoverder

Enzoverder

Als vader probeert hij er mee voor te zorgen dat zijn 2 kinderen een goede opvoeding genieten met de juiste waarden en stoomt hij ze klaar zodat ze binnenkort, op eigen benen, hun ‘mannetje’ kunnen staan. Hobby’s? Joggen, tennissen, tafelen, moppen tappen, lachen, proper zijn, …